Ticker știri

Marius Vânătoru: Hotel International, un clasic al timpului său

Marius Vânătoru: Hotel International, un clasic al timpului său.

Director de Marketing al Hotelului International Sinaia

Care este profilul oaspetelui ce vă trece pragul la Hotel International Sinaia? 
Hotelul International oferă o gamă diversificată de servicii şi facilităţi astfel încât putem să ieşim în întâmpinarea oaspeţilor noştri inclusiv cu servicii personalizate, de pildă cine cu foc de tabără sau grădiniţă. Din acest motiv profilul clientului nostru este destul de complex, unul dintre exemple ar putea fi oaspetele de tip corporate care se cazează la noi trimis de companie la training, conferinţă sau simpozion şi care se reîntoarce apoi cu familia.

Cum aţi putea descrie personalitatea brandului International Hotels, care este trăsătura sa distinctă? 
International este un clasic al timpului său, este un lanţ hotelier cu propria personalitate, cu servicii care îl fac pe client să se simtă răsfăţat, care îl inspiră, cu un confort peste aşteptări şi un personal mereu atent la detalii, un loc care se simte mai mult decât un hotel. Punem oamenii pe primul loc şi inovăm pentru a le putea oferi oaspeţilor noştri un spaţiu unde afacerile se îmbină perfect cu relaxarea.

Care sunt condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească un hotel pentru a fi catalogat drept un hotel de 4 stele, de unde vine plusul?
Standardele pe care un hotel trebuie să le îndeplinească pentru a avea 4 stele sunt dispuse de Ministerul Turismului, dar pe noi aceste condiţii minime ne interesează mai puţin, când s-a hotărât demararea procesului de renovare a hotelului, ne-am impus ca obiectiv obţinerea unor spaţii în care clientul să se simtă relaxat, confortabil şi în care să nu aibă ce reproşa personalului. Din păcate percepţia turismului din România şi mai precis a hotelierilor este una destul de negativă, turistul când îşi începe vacanţa pleacă din start cu premiza că nu va fi totul perfect, însă noi încercăm să schimbăm această percepţie.

Hotelul are o paletă largă de utilităţi şi servicii atât pe segmentul leisure, cât şi pe cel business. Care dintre serviciile oferite de hotel are cea mai mare căutare?
Într-adevăr hotelul dispune atât de servicii business, asta înseamnă săli pentru evenimente de afaceri unde clienţii pot organiza video conferinţe, de exemplu la congresul de Cardiologie de anul acesta s-a urmărit live o operaţie care a avut loc în Italia. Dar în timp ce unii oaspeţi sunt ocupaţi cu traininguri, alţii se pot relaxa în zona noastră de Spa, unde de curând am început colaborarea cu un specialist în fizio-terapie care poate face împachetări şi masaje. În general toate serviciile hotelului se îmbină cu rafinament, astfel încât se creează o sinergie de care are nevoie orice hotel de succes.

Prin ce se deosebeşte Hotel Internaţional Sinaia de alţi competitori pe acelaşi segment de piaţă “business & leisure”?
Există multe hoteluri care au fost recent renovate ceea ce înseamnă o competiţie strânsă, însă noi ne deosebim prin calitatea îmbunătăţirilor aduse, cum ar fi aparatura de ultimă generaţie, dar mai presus de toate prin calitatea serviciilor. Considerăm că o simplă modernizare sau renovare nu este suficientă pentru a putea  deveni un leader de piaţă. Într-adevăr clientul percepe noutatea, dar acest aspect trebuie completat de factorul uman, adică angajaţii, care lucrează într-un colectiv unit, fiindu-le puse la dispoziţie toate instrumentele necesare pentru a lucra cu plăcere. La noi se observă de la bun început atenţia staffului pentru fiecare detaliu şi faptul că satisfacţia oaspeţilor este pusă mai presus de toate.

Care consideraţi că este cel mai important avantaj al poziţionării hotelului, dvs. cum vă place să vă petreceţi timpul liber în Sinaia?
Unul din avantajele strategice ale hotelului este poziţionarea sa în staţiunea Sinaia, cu vechime şi renume în turism şi servicii de agrement, de la hoteluri la peisaje naturale şi activităţi culturale. În timpul liber îmi place să merg cu bicicletă, există traseuri de mountain-bike în Sinaia cu diferite grade de dificultate. Împreună cu familia mergem pe aceste trasee aproape în fiecare weekend, iar când vremea nu ne permite, ne place să jucăm bowling. În sezonul de iarnă mergem la ski, chiar anul trecut s-a deschis un nou snow-park în Sinaia.

Cu ce contribuie Hotel Internaţional la promovarea oraşului Sinaia şi implicit a turismului românesc?
Încercam să ne implicăm cât de mult se poate în promovarea oraşului, sponsorizăm evenimente culturale de toate tipurile printre care Festivalul Sinaia Forever sau Festivalul de Muzică George Enescu şi, în ultimul timp, facem eforturi să găzduim împreună cu Casinoul din Sinaia concertul de muzică clasică de pe 1 ianuarie 2013. De asemenea, ofertele noastre turistice conţin elemente de promovare ale turismului românesc cum ar fi accesul la castelul Peleş sau urcări cu telegondola.

Poze: Hotel International Sinaia

Anunțuri
Despre andreeadanescu (45 de articole)
Media & Public Relations on the serious times, lover of beautiful things on my free time.

1 comentariu la Marius Vânătoru: Hotel International, un clasic al timpului său

  1. Cel mai bun articol despre Marius Vanatoru: Hotel International,
    un clasic al timpului sau pe care l-am citit ORA exacta pana acum!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: